Doprava a platba

 

DOPRAVA

  • Doprava k zákaznikovi je realizovaná kuriérskou prepravnou spoločnosťou GLS  na dodaciu adresu, ktorú ste zadali v objednávke do 2-3 pracovných dní.
  • Kuriér Vás v deň doručenia  bude kontaktovať ohľadom upresnenia doručenia a zároveň deň vopred budete informovaní o doručení balíka zaslaním e-mailom.
  • Za tovar zaplatíte kuriérovi pri preberaní tovaru v hotovosti ak ste zvolili možnosť dobierky. Ak ste platili bankovým prevodom, iba podpíšete prevzatie a prevezmete si svoj tovar.

  • V prípade, že Vám tovar do 3 dní od odoslania nebude doručený, kontaktujte nás (info@keirafashion.sk). 

  • V prípade, že si chcete objednať aj z inej krajiny, ako Slovensko, kontaktujte nás.

 

 

 

METÓDY PLATBY

 

1. DOBIERKA

  • Zákazník za tovar zaplatí plnú sumu pri preberaní tovaru doručovateľovi zásielky.
  • Poštovné (vrátane balného) pre každú samostatnú objednávku pri platbe na dobierku je 3.90+ 1,90€ poplatok za dobierku. Táto suma zostáva vždy rovnaká aj pri objednávke viacerých kusov tovaru.

UPOZORNENIE:  V prípade, že si zákazník tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na náš účet!

 

2. PLATBA VOPRED NA ÚČET

  • Ak chcete využiť túto možnosť, stačí pri dokončovaní objednávky zaškrtnúť kolonku platba vopred na účet. Následne vás budeme kontaktovať a zašleme Vám všetky potrebné údaje k platbe.
  • Tovar odosielame až po obdržaní platby na náš bankový účet.
  • Cena poštovného (vrátane balného) pri platbe na účet je 3.90€.  Táto suma zostáva vždy rovnaká aj pri objednávke viacerých kusov tovaru.
  • Pri platbe na účet musí byť platba uskutočnená do 2 pracovných dní. Po uplynutí tejto doby bude neuhradená objednávka automaticky stornovaná.

Doprava a platba za tovar do zahraničia:

  • Platba za objednávku vopred prevodom na účet.
  • Cena dopravy do ostatných členských štátov EU, príp. iných štátov je stanovená individuálne (na vyžiadanie). 

 

Nedoručené zásielky

  • Pokiaľ sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (nesprávna adresa, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.) odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. 
  • Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý raz cenu dopravy, aká bola pri prvom odoslaní v prípade, že poštovné bolo zdarma,bude doúčtovaná suma podľa spôsobu dodania.