Doprava a platba

 

DOPRAVA

  • Doprava k zákaznikovi je realizovaná kuriérskou prepravnou spoločnosťou GLS  na dodaciu adresu, ktorú ste zadali v objednávke do 2-3 pracovných dní.
  • Kuriér Vás v deň doručenia  bude kontaktovať ohľadom upresnenia doručenia a zároveň deň vopred budete informovaní o doručení balíka zaslaním e-mailom.
  • Za tovar zaplatíte kuriérovi pri preberaní tovaru v hotovosti ak ste zvolili možnosť dobierky. Ak ste platili bankovým prevodom, iba podpíšete prevzatie a prevezmete si svoj tovar.

  • V prípade, že Vám tovar do 3 dní od odoslania nebude doručený, kontaktujte nás (info@keirafashion.sk). 

  • V prípade, že si chcete objednať aj z inej krajiny, ako Slovensko, kontaktujte nás.

 

 

 

METÓDY PLATBY

 

1. DOBIERKA

  • Zákazník za tovar zaplatí plnú sumu pri preberaní tovaru doručovateľovi zásielky.
  • Poštovné (vrátane balného) pre každú samostatnú objednávku pri platbe na dobierku je 3.90+ 1,90€ poplatok za dobierku. Táto suma zostáva vždy rovnaká aj pri objednávke viacerých kusov tovaru.

UPOZORNENIE:  V prípade, že si zákazník tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na náš účet!

 

2. PLATBA VOPRED NA ÚČET

  • Ak chcete využiť túto možnosť, stačí pri dokončovaní objednávky zaškrtnúť kolonku platba vopred na účet. Následne vás budeme kontaktovať a zašleme Vám všetky potrebné údaje k platbe.
  • Tovar odosielame až po obdržaní platby na náš bankový účet.
  • Cena poštovného (vrátane balného) pri platbe na účet je 3.90€.  Táto suma zostáva vždy rovnaká aj pri objednávke viacerých kusov tovaru.
  • Pri platbe na účet musí byť platba uskutočnená do 2 pracovných dní. Po uplynutí tejto doby bude neuhradená objednávka automaticky stornovaná.

Doprava a platba za tovar do zahraničia:

  • Platba za objednávku vopred prevodom na účet.
  • Cena dopravy do ostatných členských štátov EU, príp. iných štátov je stanovená individuálne (na vyžiadanie). 

 

Nedoručené zásielky

  • Pokiaľ sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (nesprávna adresa, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.) odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. 
  • Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý raz cenu dopravy, aká bola pri prvom odoslaní v prípade, že poštovné bolo zdarma,bude doúčtovaná suma podľa spôsobu dodania.

 

 




 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie