Najčastejšie otázky

OBJEDNÁVKA

Objednal/a som si u Vás tovar, ale nedostal/a som žiadne informácie o tom, či ste objednávku prijali. Ako mám postupovať?

Po dokončení objednávky Vám príde na Vami uvedenú emailovú adresu potvrdzujúci email o prijatí objednávky. Pokiaľ Vám tento potvrdzujúci e-mail nebol doručený do hlavnej pošty ani do spamu, poprosíme kontaktujte nás e-mailom na info@keirafashion.sk. V prípade, že sa vám emaily automaticky rozdeľujú do priečinkov (napr. osobné, sociálne siete, reklamy...), skontrolujte všetky tieto priečinky.

V objednávke som zadal/a platbu bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi neprišli. Ako mám postupovať?

Údaje k platbe nájdete v e-maile potvrdzujúcom prijatie Vašej objednávky. Číslo účtu pre platbu je: SK20 8360 5207 0042 0624 8253, ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky. 

Ako dlho trvá vybavenie objednávky? 

Vašu objednávku sa snažíme vybaviť vždy čo najrýchlejšie. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš bankový účet.

Ako stornovať objednávku?

Ak ste si rozmysleli svoj nákup a Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, môžete stornovať ktorúkoľvek z položiek v objednávke, prípadne stornovať celú objednávku. O želaní stornovať objednávku nás môžete informovať e-mailom na info@keirafashion.sk

Chcem zmenit adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?

Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte, kým balík nie je vyexpedovaný e-mailom na info@keirafashion.sk 

 

PREPRAVA A DORUČENIE

Moja zásielka bola odoslaná, ale stále nedorazila. Ako mám postupovať?

Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérovi. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím kontaktujte nás a preveríme, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať e-mailom info@keirafashion.sk 

Posielate balíky aj mimo Slovenska?

Áno, posielame. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania nám napíšte email na info@keirafashion.sk a my Vám radi odpovieme.

Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Žiaľ, osobný odber nie je možné.

 

VÝMENA TOVARU

Je možné zakúpený tovar vymeniť?

Áno, samozrejme. Pokiaľ Vám tovar nesadol podľa Vašich predstáv a chcete ho vymeniť, môžete tak urobiť do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Napíšte nám na info@keirafashion.sk a vytvorte si rezerváciu tovaru, za ktorý si chcete zakúpený tovar vymeniť. Pre urýchlenie komunikácie nám pošlite link na daný produkt. Tovar zabaľte a spolu s faktúrou a vyplneným formulárom pre výmenu, ho pošlite doporučene na adresu, ktorú nájdete na balíku.
Vašu požiadavku na výmenu vybavíme do 14 pracovných dní od prijatia tovaru z objednávky. O priebehu výmeny Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailových správ.

 

 

VRÁTENIE TOVARU

Je možné zakúpený tovar vrátiť?

Áno, samozrejme. V našom internetovom obchode máte zákonnú lehotu 14 kalendárnych dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Vyplňte formulár pre  vrátenie tovaru, ktorý nájdete TU a spolu s tovarom na vrátenie a faktúrou ho pošlite na našu adresu uvedenú na balíku.

Môžem vrátiť len časť zakúpeného tovaru?

Áno, môžete. Postupujte rovnakým spôsobom ako pri predchádzajúcej otázke.

Kedy dostanem späť svoje peniaze, pokiaľ tovar vrátim?

Peniaze budú zákazníkovi odoslané bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru, najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia.

Môžem Vám vrátiť tovar aj na dobierku?

Tovar nám nezasielajte na dobierku. Takýto balík nebude prevzatý a vráti sa Vám späť na Vašu adresu.