Vrátenie tovaru

 

V prípade, že ste spotrebiteľ, tovar zakúpený v našom internetovom obchode môžete vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Peniaze budú zákazníkovi odoslané bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru, najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia.

V prípade, že nie ste spotrebiteľ, teda tovar nakupujete v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti (o čom rozhoduje uvedení IČO na nákupnom doklade / v objednávke), právo na odstúpenie Vám nevzniká, lebo zákon túto možnosť neuvádza.

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  • Odporúčame, aby ste nás o vrátení tovaru informovali emailom na info@keirafashion.sk 
  • Tovar starostlivo zabaľte spolu s faktúrou (bol Vám odoslaný elektronicky v prílohe e-mailu o vybavení objednávky) a vyplneným formulárom pre vrátenie, ktorý si môžete stiahnuť TU
  • Tovar, ktorý vraciate musí byť s pôvodnými NEODSTRÁNENÝMI VISAČKAMI, nesmie byť nosený,  zašpinený alebo poškodený.  
  • Tovar musí byť vhodne zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil alebo nezašpinil. Odporúčame fóliu, bublinkovú obálku, prípadne krabicu. 
  • Balík pošlite na našu adresu B. Nemcovej 2, 941 10 Tvrdošovce najneskôr do 14 kalendárnych dní od doručenia.  
  • Odporúčame Vám zásielku poslať DOPORUČENE. Pokiaľ zásielku nepošlete doporučene, nemáte ani vy ani my doklad o tom, že ste ho naozaj odoslali a môže dôjsť k jeho strate na pošte. V prípade straty, alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte vyreklamovať.

 

UPOZORNENIE: Tovar nám prosíme nezasielajte na dobierku.  TOVAR ZASLANÝ NA DOBIERKU NEBUDE PREVZATÝ a vráti sa Vám späť na Vašu adresu.

 

  Formulár na ODSTÚPENIE OD ZMLUVY nájdete TU 

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie